onsdag 28 mars 2012

Svall!

Nu har jag ju kämpat länge och väl med att massera laxermedel i huvudet i hopp om att få det där beryktade Hollywood-svallet till bröllopet. Desvärre utan större resultat. Men så började jag fundera på hur alla kändisar egentligen gör får att få sådant där långt, tjockt och fint hår? Jo de FEJKAR sig till det så klart! Allt går att fejka sig till nästan. Även ett svall!

Sagt och gjort! Jag klickade hem ett svall från det förrädiska internetet.
Tataaaa! Så här långt hår har jag inte haft sedan mellanstadiet!

Grrr! Känner mig hon den läskiga bruden i The Ring.
Alternativt som cool-Loreen (om jag bara hade haft pannlugg).

2 kommentarer:

  1. Sweet! Undrar om de har löshår för såna med hästburr på huvudet *pekar på mig själv* du har ju sånt dära lent, blankt prinsesshår och inte en annans tagelfluff höhö

    SvaraRadera
  2. Du kommer bli så fin!!! Färgen var ju perfekt :)

    SvaraRadera